A Libresse úgy döntött, hogy felpezsdíti egy kissé a júniusi uborkaszezont, és előrukkolt a nyár legmenőbb strandtörölközőjével.
Ha leteríted ezt a merész puncis törölközőt a strandon, garantáltan eláll mindenkinek a lélegzete a parton – üzeni Magyarország egyik legnagyobb női intim higiéniai márkája, és azt hiszem, nehéz lenne vele vitatkozni.
Mert ott, ahol teljesen természetesen stíröl mindenki egy napsütötte monokiniző nőt; cittegve fejezzük ki nemtetszésünket, ha ugyanahhoz a nőhöz tartozó mell egy gyermeket táplál.
Ott, ahol szívesen legelteti a szemét a férfihad a női idomokon, és téved le a tekintete a derék alatti zónába, azonnal erkölcsrendészért kiált mindenki, ha néhány nemi szerv grafikája feltűnik egy rózsaszín strandlepedőn.
Ott, ahol visítva röhögünk a ZS-kategóriás amcsi filmek fingós-csöcsös poénjain, teli torokból fújolunk, ha a képünkbe tolják, hogy is néz ki a nők puncija.
És ott, ahol illik gondosan elrejteni és becsomagolni a tamponjainkat és betétjeinket, nehogy a férfiak véletlenül megtudják, hogy havonta egyszer menstruálunk, ott bizony egy ilyen törölköző láttán sorjáznak az undorító, közönséges, gusztustalan szavak a kommentszekcióban.
Ízléstelenség vagy érzelmeket felkorbácsoló profi marketingfogás? A Libresse kap hideget és meleget is a Facebook oldalán, de a Csacsogó Vaginás-kampány óta tudjuk, hogy az érzékenyítés és tabudöntögetés nem fog virágnyelven menni.
(Kiemelt kép: unsplash.com)
Ne maradj le! Pattanj be te is az Ez egy chopper, édes! Facebook oldalának követői mellé!